Hogwarts Legacy: Dijital Lüks Sürüm
Hogwarts Legacy, Harry Potter kitaplarında tanıştığımız evrende geçen, açık dünyaya sahip aksiyonlu bir RPG oyunudur. Büyülü canavarlar keşfedin, karakterinizi özelleştirin ve iksir üretin, büyü yapmada ustalaşıp yeteneklerinizi geliştirin ve hep olmayı istediğiniz o büyücüyü olun.
1800'lerde Hogwarts'ı yaşayın. Çeşitli müttefikler edinin, Karanlık büyücülerle savaşın ve büyücülük dünyasının kaderini tayin edin. Mirasınızın nasıl olacağı size bağlı. Yazılmamış olanı yaşayın.
Ek bir zindana erişim sağlayan özel Perili Hogsmeade Dükkânı Görevini, Esnaf Kozmetik Setini ve oyun için Hogsmeade dükkânını içerir.