Homeworld 3 - Fleet Command Edition Yükseltme Paketi
Fleet Command yükseltme paketi, Fleet Command Edition'da bulunan aşağıdaki öğeleri içerir. Lütfen İlk Yıl Biletindeki hiçbir içeriği içermediğini unutma.