Homeworld 3 - Historical and Technical Manual
Historical and Technical Manual은 Homeworld 3보다 몇 년 앞선 Hiigaran 전사, 원칙, 문화를 다룹니다. Historical and Technical Manual에는 Hiigaran과 Incarnate 함대의 각 함선에 대한 자세한 요약이 포함되어 있습니다.