Homeworld 3 – Historical and Technical Manual
Podręcznik Historical and Technical Manual opisuje historię wojskowości oraz doktrynę i kulturę Hiigaran w latach poprzedzających Homeworld 3. Zawiera szczegółowy opis każdego statku we flotach Hiigaran oraz Incarante.