Homeworld 3 - Mod Tools & Editor (Preview)
Craft your own content for Homeworld 3 to share with players around the world! From rebuilding maps with megaliths, to augmenting ships, the Unreal game editor is at your fingertips.
NOTE: This is a preview release meant for existing mod authors to develop their content for the next major release of Homeworld 3.