Homeworld 3 - War Games - Kalan Raiders Fleet Pack
NOTE: DLC content requires Homeworld 3 to play. Nearly all DLC content is usable only in the War Games mode.
The Raider fleet - This fleet has extensively raided Hiigaran space, and can produce a mix of Hiigaran and Kalan ships.
The Capture fleet - This fleet specializes in capturing enemy units, and can produce a mix of Incarnate and Kalan vessels.
3 all-new Kalan ships join the ranks of the Kalan Raider fleet encountered in the campaign.