Homeworld 3 – Gry wojenne – Pakiet floty „Kalan Raiders”
UWAGA: zawartość DLC wymaga gry Homeworld 3. Zawartość DLC prawie zawsze wykorzystywana jest jedynie w trybie „Gier wojennych”.