Homeworld 3 - Savaş Oyunları - Kala Akıncıları Filo Paketi
NOT: DLC içeriğini oynamak için Homeworld 3 gerekir. Neredeyse tüm DLC içerikleri yalnızca Savaş Oyunları modunda kullanılabilir.
Akıncı Filosu: Bu filo, Hiigara uzayını yoğun bir şekilde yağmalamıştır ve Hiigara ve Kala gemilerinin bir karışımını üretebilir.
Yakalama Filosu: Bu filo, düşman birimlerini yakalama konusunda uzmanlaşmıştır ve Enkarne ve Kala gemilerinin bir karışımını üretebilir.
3 yepyeni Kala gemisi, seferde karşılaşılan Kala Akıncı filosunun saflarına katılıyor.