Homeworld 3 - War Games - Taiidan Fleet Pack
DLC content requires Homeworld 3 to play. Nearly all DLC content is usable only in the War Games mode.
The Hiigaran’s original enemy, the Taiidan empire, returns in Homeworld 3’s War Games mode. In full throwback regalia, 10 classic ships from the original Homeworld join the Homeworld 3 roster. The Taiidan bring all-new gameplay to War Games, including the only buildable capital ship of all War Games Fleets, the fearsome and iconic Missile Destroyer.
The Taiidan Defense fleet - This fleet demonstrates the cutting edge technology of the Taiidan empire, prioritizing protecting the Carrier and disabling and disrupting enemies.
The Missile Destroyer fleet - This fleet specializes in pure offensive power, centered around the brutally effective Missile Destroyer.