Homeworld 3 – Gry wojenne – Pakiet floty Taiidan
Zawartość DLC wymaga gry Homeworld 3. Zawartość DLC prawie zawsze wykorzystywana jest jedynie w trybie „Gier wojennych”.
Pierwszy wróg Hiigaran, imperium Taiidan, powraca w trybie „Gier wojennych” Homeworld 3. Do listy okrętów Homeworld 3 dołącza 10 klasycznych statków z historycznymi insygniami. Flota Taiidan wprowadza do „Gier wojennych” zupełnie nowe elementy rozgrywki, w tym jedyny możliwy do zbudowania w tym trybie okręt flagowy, przerażający i legendarny niszczyciel rakietowy.
Flota obronna Taiidan – flota ta korzysta z najnowocześniejszej technologii imperium Taiidan. Jej priorytetem jest ochrona lotniskowca oraz unieszkodliwianie przeciwnika i zakłócanie jego działań.