Homeworld 3 - Savaş Oyunları - Taiidan Filosu Paketi
DLC içeriğini oynamak için Homeworld 3 gerekir. Neredeyse tüm DLC içerikleri yalnızca Savaş Oyunları modunda kullanılabilir.
Hiigara'nın asıl düşmanı olan Taiidan imparatorluğu, Homeworld 3'ün Savaş Oyunları modunda geri dönüyor. Orijinal Homeworld'den tam bir nostaljik görünüşe sahip 10 klasik gemi, Homeworld 3 gemileri arasındaki yerini alıyor. Taiidan, tüm Savaş Oyunları Filolarının inşa edilebilir tek ana muharebe gemisi olan korkutucu ve ikonik Füze Muhribi de dahil olmak üzere Savaş Oyunları'na yepyeni bir oyun deneyimi getiriyor.
Taiidan Savunma filosu: Bu filo, Taiidan imparatorluğunun en son teknolojisini sergileyerek Taşıma Gemisi'ni korumaya ve düşmanları etkisiz hale getirip engellemeye öncelik verir.