Homeworld: Deserts of Kharak Expedition Guide
Companion application to Homeworld: Deserts of Kharak features detailed backstory and lore to the Homeworld: Deserts of Kharak Operation Khadiim, the expedition to the Jaraci Object. Learn more about the people, military equipment, and the planet of Kharak.