Homeworld: Deserts of Kharak Expedition Guide
Aplikacja towarzysząca Homeworld: Deserts of Kharak przedstawia szczegółowe tło fabularne Homeworld: Deserts of Kharak oraz historię operacji Khadiim, czyli wyprawy po obiekt Jaraci (Jaraci Object). Dowiedz się więcej o ludach, sprzęcie wojskowym i planecie Kharak.