Homeworld: Deserts of Kharak Expedition Guide
Homeworld: Deserts of Kharak'a eşlik eden uygulama, Jaraci Nesnesi'ne yapılan keşif olan Homeworld: Deserts of Kharak Operation Khadiim'in detaylı geçmiş hikâyesini ve öyküsünü içerir. İnsanlar, askeri teçhizat ve Kharak gezegeni hakkında daha fazla bilgi edin.