Khaaneph Fleet Pack
Khaanephi, znani jako zwiastuni śmierci, są tajemniczym, nomadycznym ludem mieszkającym daleko na Pustyni Południowej (Southern Desert). Dzięki przechwyconym rozmowom wiemy, że nasz największy wróg, Gaalsieni, bardzo się ich obawia.
Nasz zwiad potwierdza ich zdolności bitewne. Stosowane przez nich technologia i taktyka skupiają się na ataku dzięki przejęciu i zmodyfikowaniu technologii Gaalsienów.
Khaanephi często atakują falami, potrafią pokrzyżować operacje mające na celu pozyskanie zasobów, otaczają wrogie oddziały, korzystają z wybuchowych dronów i bombardują swoje ofiary gradem pocisków.