Khaaneph Fleet Pack
Ölümün habercisi olarak bilinen Khaanephler, Southern Desert'ın (Güney Çölü) derinliklerinde yaşayan gizemli, göçebe bir halktır. İletişim kanallarına sızarak elde ettiğimiz bilgilere göre, en inatçı düşmanımız Gaalsien'in onlardan çok korktuğunu biliyoruz.
Kendi keşiflerimiz de bu birliğin savaş alanındaki üstünlüklerini doğruluyor. Hurdaya çıkarılan ve ele geçirilen Gaalsien teknolojisini ölümcül etki yaratacak şekilde modifiye ederler, hem teknolojilerini hem de taktiklerini saldırı temellidir.
Khaaneph, genellikle dalgalar halinde saldırır ve kaynak operasyonlarını hızla bozabilir, düşman kuvvetlerini kuşatabilir, patlayıcı dronlar fırlatabilir ve avlarını füze yağmuruna tutabilir.