Soban Fleet Pack
Renowned for tactical prowess, their ability to deploy advanced military technologies to deliver devastating long-range attacks, disrupt enemy movements, & manipulate the battlefield made them one of the most effective fleets to enter the battlefield in years.
This fleet pack will add the playable fleet, Kiith Soban, to multiplayer and skirmish modes in Homeworld: Deserts of Kharak. The Soban Fleet includes a new CARRIER, RAILGUN, BASERUNNER and BATTLECRUISER.