Hood: Outlaws & Legends - Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle
The Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle includes the Season 2: Yule – Battle Pass with 103 items, plus a 25 Tier skip to start the Battle Pass progression at level 25. Progress through the tiers within Season 2’s timeframe to unlock unique outfits, weapon skins, and banners for every Outlaw.