Hood: Outlaws & Legends - Pakiet przepustki bojowej z pominięciem 25 stopni
Pakiet przepustki bojowej z pominięciem 25 stopni zawiera przepustkę bojową sezonu 2: Yule ze 103 elementami oraz pominięcie 25 stopni, co pozwala na rozpoczęcie postępu przepustki bojowej od 25. poziomu. Zdobywaj kolejne stopnie w trakcie sezonu 2, aby odblokować unikalne stroje, skórki broni i sztandary dla każdego banity.