Hood: Outlaws & Legends - Savaş Bileti + 25 Tier Skip Paketi
Savaş Bileti + 25 Tier Skip Paketi'nde, 103 ögeli Savaş Bileti ve ilerlemeyi 25. seviyede başlatmak için 25 Tier skip yer alır. Eşsiz kıyafetlerin, silah görünümlerinin ve bayrakların kilidini açmak için 2. Sezon döneminde kademelerde ilerle.