Horace
Büyük bir macerada ufak bir robotun kaçırılmaz macerası! İki kişi tarafından yapılan Horace, 15 saatin üzerinde heyecanlı bir platform oyunu olmasının yanı sıra engin hikaye anlatımı ve alışılmadık, nostaljik pop kültürü referanslarıyla türünün sınırlarını zorluyor!
Farklı oynanışlarla saatlerce macera, birçok kişi tarafından 2019'un en iyi bağımsız yapımı olduğu söylendi! 2 boyutlu platform zorluklarının benzersiz bir bakış açısıyla üstesinden gelin, metroidvania tarzından ilham alan yeni robot yeteneklerini açın, retro tarzındaki mini oyunlarının tadını çıkarın ve Horace'ı ailesine kavuşturun.