Horizon Chase 2
Horizon Chase 2 to kolejny etap w rozwoju wielokrotnie nagradzanej serii gier wyścigowych. Tytuł zachwyci cię wciągającą i dynamiczną rozgrywką, którą opracowano, bazując na elementach arkadowych. Poczuj klimat złotej ery wyścigów na automatach, który odtworzono we współczesnej, ulepszonej pod każdym względem formie.
W grze zastosowaliśmy mechanikę rozgrywki rodem z lat 90., dzięki której zawsze masz kontrolę nad swoim wozem. Zapomnij o skomplikowanym sterowaniu: wyprzedzanie, odpalanie nitro i skręty na skrzyżowaniu wykonasz jednym kliknięciem. Rywali wyprzedzać będziesz w mgnieniu oka! Podstawy gry opanujesz w mig, ale dojście do perfekcji będzie znacznie bardziej wymagające . Aby pokonać rywali i przeciąć linię mety jako pierwszy gracz, konieczne są niezwykła precyzja i szybki refleks.
Każdy tryb możesz rozgrywać wspólnie ze znajomymi! Rozsiądźcie się na kanapie i zagrajcie w trybie wieloosobowym z podzielonym ekranem albo zbierzcie się w sieci, aby w końcu rozstrzygnąć, kto z was jest najlepszym kierowcą. Możecie walczyć o chwałę indywidualnie, ale też rozpocząć wspólną podróż dookoła świata w trybie World Tour. Gdziekolwiek jesteś, w tę arkadową grę wyścigową zagrać może każdy.
Poczuj dreszczyk rywalizacji w buzującym adrenaliną, pełnym ekscytujących wyzwań trybie Playground, który został opracowany z myślą o najbardziej żądnych wrażeń graczach. We wciągających wyścigach sieciowych Online Races stawisz czoła rywalom z całego świata, w elektryzującym trybie wyzwań, Challenges na każdym zakręcie czekać będą na ciebie niespodzianki, Playground pozwoli ci zasiąść za kółkiem, poczuć ducha rywalizacji i zabłysnąć wśród innych graczy swoją niezwykłą zręcznością.
Mknij przez świat w 3D, który co zakręt zachwyca unikalnym stylem grafiki. Nasyć oczy pulsującymi barwami różnych rodzajów otoczenia, od nasłonecznionych równin aż po rozbłyskujące piorunami chmury, i wsłuchaj się w ścieżkę dźwiękową autorstwa legendarnego Barry'ego Leitcha. Kto powiedział, że zręcznościówki nie mogą być dziełami sztuki? Przed tobą nowe horyzonty, dlatego rozpocznij podróż po zachwycających krainach, z której nie chce się wracać.
Czerwień czy błękit? Karoseria w jednolitym kolorze, czy może w misternych wzorach? Garage Shop to miejsce, w którym dostosujesz auto do swojego stylu. Tryb światowej trasy, World Tour, pozwoli ci odblokować nowe przedmioty kosmetyczne i poprawić statystyki fury. Żeby zebrać pełną kolekcję elementów do modyfikowania auta, baw się we wszystkich trybach gry. Wygrywanie nigdy nie dawało tyle frajdy.