Horizon Chase 2
Eşsiz görselleri, heyecanlı müzikleri ve tüm oyun modlarında çevrimiçi çok oyunculu oynama fırsatıyla Horizon Chase 2, yüksek tempolu ve erişilebilir olan klasik bir arcade yarış oyunu.
Horizon Chase 2 , ödüllü yarış oyunları serisinin geldiği son nokta! Arcade kategorisinde hayat bulan bu oyun, sürükleyici ve hızlı tempolu oynanışıyla seni de içine çekecek. Arcade yarışlarının altın yılları, modern ve tamamen yenilenmiş bir oyuncu deneyimiyle geri dönüyor.
90'ların klasik oynanış mekanikleri, araçların üzerinde her daim tam kontrole sahip olmanı sağlar. Karmaşık kurulumları unut: Sollamalara, yol ayrımlarına ve nitrolara yalnızca birkaç adım uzaktasın. Kaşla göz arasında rakiplerini geçmek de senin elinde. Eline alıp oynaması kolay olsa da ustalaşması zor olan bu oyun , rakiplerini atlatıp bitiş çizgisinden geçmek için çevik refleksler ve keskin yarış becerileri gerektiriyor.
Tüm oyun modlarında arkadaşlarınla oyna! Bölünmüş ekranla koltukta yan yana oturarak oynayabilir, yarış becerilerinle Çevrimiçi Ekibine havanı atabilirsin. Şanınız için başa baş yarışmak ya da Dünya Turu'nda birlikte ilerleme kaydetmek size kalmış. Nerede olursanız olun, hep birlikte Arcade yarışı oynayın.
Eşsiz görsellere sahip bu oyunda tamamen 3 boyutlu dünyanın dört bir yanında yarış. Capcanlı manzaralarla dolu, farklı hava durumu koşullarının Barry Leitch imzalı nefes kesici müziklerle buluştuğu bu oyunda arcade deneyimi yepyeni bir sanat eserine dönüşecek. Yeni ufuklara direksiyon kırarak dönmek istemeyeceğin, etkileyici ve çekici görsellerle dolu bir gezinin büyüleyici ortamına dal!
Kırmızı mı mavi mi? Düz bir renk mi, yoksa karmaşık desenli çıkartmalar mı? Garaja girerek arabanı özelleştir ve kendi tarzını yansıt. Yeni kozmetik öğeleri topla ve Dünya Turu ile istatistiklerini geliştir. Çeşitli Oyun Modlarında yarışıp yeni kozmetik ödüllerini kazanmaya devam edebilirsin. Kazanmak hiç bu kadar güzel olmamıştı!