Horizon Chase Turbo - Rookie Series
Bu yeni hikâye, oyunun temel unsurlarını herkesin kendini istediği hızda geliştirebileceği hoş bir ortamda öğreten yapısıyla genç ve deneyimsiz oyunculara yöneliktir. Liderlik tabloları, para toplama veya yakıt yönetimi içermeyen DLC, oyunculara yarışın ana özelliklerini öğrenmeye odaklanma fırsatı sunar.
Rookie, yarış oyunları konusunda fazla deneyimi olmayan oyuncular için mükemmel yepyeni bir araba. Harika bir yol tutuşuna sahiptir ve oyuncu hikâyede ilerledikçe otomatik yükseltmeler alır.
Oyuncular Rookie Series'in sonuna geldiklerinde, World Tour'a ve diğer oyun modlarına hazır olduklarını gösteren özel bir Sürücü Ehliyetinin (Driver's License) kilidini açacaklar.