Horizon Chase Turbo - Summer Vibes
The player starts with an exclusive new car: a tribute to the most classic convertible roadster. And 5 amazing unlockable skins.
A set of 12 Sunny Roads handpicked from the main campaign and redesigned for this Summer experience. Except for the first, you must unlock all other races.
Start in larger Coastal cities, venture through the desert roads and countryside and finish your journey in the beach. Can you feel the wind in your face?