Horror Adventure
Horror Adventure to interaktywna gra osadzona w proceduralnie generowanym nawiedzonym domu. Jesteś badaczem zjawisk paranormalnych i odkrywasz coś, co wygląda na stary, opuszczony dwór.
Będziesz mógł wchodzić w interakcję z podstawowymi przedmiotami i ograniczonymi narzędziami, które masz do dyspozycji. Generowany proceduralnie losowy dom stworzy dla Ciebie losowe lokalizacje i przerażenie. Dlatego miejcie zawsze oczy szeroko otwarte, załóżcie słuchawki i cieszcie się grą!
2. Losowy dom generowany proceduralnie, aby zwiększyć współczynnik przerażenia i regrywalność.
Funkcja Zapisz/Załaduj, dzięki czemu możesz odpocząć pomiędzy.
5. Zapewniona obsługa klawiatury i kontrolera. (Użyj klawiszy strzałek, aby poruszać się do przodu lub do tyłu i użyj myszy, aby zmienić kierunek. Użyj spacji, aby chwycić dowolny klucz, pochodnię lub otworzyć dowolną bramę, w której widzisz znak dłoni).