Horror Story: Hallowseed
Horror Story: Hallowseed, kurgusal bir konum olan Hallowseed'de geçen, tek oyunculu hikâye odaklı psikolojik korku macera oyunudur. Birinci şahıs bakış açısından görüntülenen bu güzel ortam çeşitli bulmacalar içermesinin yanı sıra, oyuncunun seçimlerine ve eylemlerine karşılık vererek rastgele korkutucu olaylar yaşatan gelişmiş bir yapay zekâ tarafından kontrol ediliyor.
İki arkadaşınla birlikte ormanda kamp yaparken yaşanan gizemli bir olay sonucunda bilincini kaybettin ve bilmediğin, tuhaf bir yerde uyandın. Etrafındakileri keşfet, gizemli konumlarda ipuçları ara, varlığın nedeniyle uyanan karanlık ruhlardan kaçıp saklan. Hayatta kalmak için elinden geleni yap, arkadaşlarını bul ve unutulmuş, lanetli ve gizemli bir şeytani dehşetin pençesinde olan Hallowseed'in derinliklerindeki sırları açığa çıkar!