HORROR TALES: The Wine
Mediterranean Horror: Explore the forsaken capital of an awe-inspiring archipelago. Do not let yourself be fooled by the gentle sea breeze, the Mediterranean vistas or the comforting summer sun. Now only horrific nightmares await there.
Survive your Nemesis: Someone is relentlessly hunting you. Suffer and agonize while you try to run away from the encounters with this strange stalker obsessed with you.
Intense Challenges: Solve environmental riddles, physics puzzles and other similar challenges in an interconnected vertical world. Even while being chased and hunted.