HORSE CLUB Adventures 2 - Hazelwood Stories
Birlikte daha fazla maceraya hazır mısın? HORSE CLUB, sonbaharın geldiği Lakeside'da seni bekliyor! Arkadaşların Hannah, Lisa, Sarah ve Sofia ile birlikte ata bin ve mütevazı Hazelwood kasabasını gez. Kasabada düzenlenen en güzel fotoğraf yarışmasına katıl ve kızlarla birlikte at sırtında gezinirken en iyi fotoğraf motiflerini bulmaya çalış.
Tabii işin o kadar kolay olmayacak, neyse ki sana yardımcı olacak arkadaşlarınla birlikte birçok farklı hikâyeyi deneyimleyebilirsin: Ahırlardaki işlere yardım edebilir, kuşların fotoğraflarını çekebilir ve gizli hazineler bulabilirsin. Heyecan dolu ana hikâyenin yanı sıra farklı deneyimler de seni bekliyor.
At terbiyesinde, Batı tipi toprak binicilik sahalarında, yüksek tempolu engelli parkur yarışlarında, inatçı çiftlik hayvanlarını gütmede veya "Pop & Gallop"ta hünerlerini sergile!
Hazelwood, güneşli kumsallar ve sararmış yapraklarla dolu ormanlardan loş bataklıklar ve karla kaplı dağlara kadar sevgiyle tasarlanmış bu açık dünyada yapacağın gezintilerin tadını çıkar.
Tamamen İngilizce dublajlı metinler ve Winifred Phillips imzalı orijinal oyun müzikleri dahildir.