Hot Lap Racing
Hot Lap Racing, oyun için özel olarak geliştirilen şirket içi fizik motoru ile heyecan verici bir ""simcade"" yarış deneyimi sunuyor. GT Cross'tan Formula 1'e uzanan motor sporlarının dinamik tarihini keşfedin ve arkadaşlarınıza veya çevrimiçi rakiplere karşı rekabetçi yarışlara katılın!