Podkręć moc z pakietem High Voltage Speed Pack! Ścigaj się za kierownicą futurystycznego Power Surge’a i eleganckiego Mach Speedera, buduj z naelektryzowanymi częściami toru i modyfikuj pojazdy dzięki 6 wyjątkowym, zaawansowanym naklejkom. Przygotuj się, aby zelektryzować tor!