Każdą z wysp włada Rush Master - ostateczny boss do pokonania. Ukończ wydarzenia, by odblokować wyzwanie bossa, i pokonaj go, aby odebrać mu samochód i tytuł. Gdy uda ci się wygrać z całą czwórką, zasłużysz na koronę jedynego prawdziwego Rush Mastera!