Hver ø styres af en Rush Master - den ultimative boss, du må besejre. Gennemfør begivenheder for at få adgang til deres udfordring, og slå dem for at overtage deres bil og titel. Når du har erobret alle fire, bliver du kåret som den eneste sande Rush Master!