Her bir ada, birer Rush Master'ın hükmündedir. Nihai hedefse bunları alt etmek. Mücadelelerinin kilidini açmak için etkinlikleri tamamlayarak onları alt et ve hem arabalarını hem de ünvanlarını ele geçir. Dördünü de yendiğinde tek gerçek Rush Master sen olacaksın!