Z takim samochodem wjedziesz prosto na szczyt. Szczyt podium, rzecz jasna. Mowa oczywiście o Corvette Stingray Convertible 2014, samochodzie sportowym o niepowtarzalnym wyglądzie.
Ale ta perełka na czterech kółkach imponuje nie tylko wyglądem: Corvette jest równie piękny, co szybki. Stworzony z myślą o wyścigach pojazd króluje na drodze dzięki potężnemu silnikowi V8 o mocy 450 KM, zostawiając wszystkich przeciwników w tyle.
Pędź po torze w wielkim stylu i przejedź linię mety w Corvette Stingray Convertible 2014. Już dziś dodaj go do swojej kolekcji!