Sana böyle bir yerin olmadığını, her şeyin sadece kafayı yemiş birinin bir hayal ürünü olduğunu söyleyecekler. Ama bu yalan. Hangar 68 gerçekten de var! Buna inanabilirsin... Hatta orada yarışabilirsin bile! Kendini, gerçek bir tanımlanamayan uçan nesneyi ve çok daha fazlasını barındıran gizli bir askeri üssün gizemli cazibesine bırak.
Bir UFO'nun enkazında yarışabileceğin 3 seviyeden oluşan mega bir hangar içeren Alien Encounters Expansion Pack'te saklanmış bütün gizemleri ortaya çıkar. Asma yürüyüş yollarında ve havalandırma sistemlerinde yarış, sürprizlerle dolu odaları ve laboratuvarları keşfet ve en önemlisi de dünya dışı bir eğlenceyle yakınlaşmayı deneyimle!
Evrende başka hayat var mı daha emin değiliz ama emin olduğumuz bir şey var ki; o da Hangar 68'de bolca eğlence olduğu.