Bu sadece herhangi bir garaj değil. Elbette arabaları geliştirmek için aletler, raflar, masalar, yedek parçalar ve ekipmanlar mevcut ama barbekü ve ikonik 1970 Dodge Charger da var. Tamamen kastan oluşan speedster arabalar ve birbirine sadakatle bağlı bir ekip eşliğinde yüksek hızlı sokak yarışları efsanesi Fast & Furious'u tecrübe et.
1970 Dodge Charger R/T sadece garajda durmayacak, asfaltta tekerlek izleri bırakmaya hazır halde koleksiyonuna da eklenecek!
Bunun yanında, unutulmaz Nissan Skyline GT-R R34 ve 95 Mitsubishi Eclipse ile birlikte etkileyici süper araba W Motors Lykan HyperSport seni bekliyor.