This pack is inspired by Fast X, the latest chapter in the global blockbuster Fast & Furious saga, and is made for those who live on pure adrenaline and know how to race. Your collection definitely wants the power of these all-muscle and unstoppable cars.
The iconic El Camino, the all-Italian jewel Alfa Romeo Giulia Sprint GTA, the aggressive BMW M5 and the drifting specialist Datsun 240Z are ready to hit the virtual road!