Bu paket için dünya çapında gişe rekorları kıran Fast & Furious efsanesinin son bölümü olan Fast X'ten ilham alındı ve saf adrenalinle yaşayıp nasıl yarışıldığını bilenler için tasarlandı. Koleksiyonun, bu kaslı ve durdurulamaz arabaların gücüne sahip olmayı kesinlikle ister.
İkonik El Camino, tam bir İtalyan cevheri Alfa Romeo Giulia Sprint GTA, agresif BMW M5 ve drift uzmanı Datsun 240Z sanal yollara çıkmaya hazır!