A small village on the most characteristic Italian coastline, where the days pass slowly, strolling through narrow alleys, and enjoying a sunny lunch on the terrace... is about to be shaken by the adrenaline-fueled excitement of the craziest races ever! Meet in the square to kick off the show and discover the hidden corners of this wonderful Italian village, with its restaurants, shops, and the church bell tower.
Experience the thrills of racing behind the wheel of Italian-made speedsters like the Alfa Romeo 155 V6 TI and Lancia 037, or choose to enjoy the Dolce Vita aboard the legendary Fiat 500D Modificado or the iconic Vespa 90 SS Super Sprint (1966).
Among roof tiles, bricks, and stones, get ready to show everyone what you're made of with the Made in Italy Expansion Pack!