Doświadczcie emocji związanych z jazdą za kółkiem włoskich legend takich jak Alfa Romeo 155 V6 TI czy Lancia 037 albo cieszcie się słodkim włoskim życiem za kółkiem wozów takich jak Fiat 500D Modificado czy też kultowa Vespa 90 SS Super Sprint (1966).
W świecie spod znaku jednobarwnej dachówki, cegły i kamienia zgotujcie niezapomniane show dzięki Made in Italy Expansion Pack!