Get the Mercedes-Benz Pack now and don't miss out on the best that the German company can offer: powerful and elegant racing cars on and off the track. The pack features 2016 Mercedes-AMG GT3, 2019 Mercedes-Benz A-Class, 1993 Mercedes-Benz E 36 AMG Estate Custom and 1971 Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, for an incredible mix between yesterday's emotions and today's adrenaline. Four vehicles ready for every track and every driving style. Add the Mercedes-Benz Pack to your collection and you'll go from AMG to OMG at full speed!