Mercedes-Benz Pack'i hemen al, Alman şirketinin pistte ve pist dışındaki güçlü ve zarif yarış arabalarını kaçırma. Dünün duyguları ile bugünün adrenalini bir araya getiren 2016 Mercedes-AMG GT3, 2019 Mercedes-Benz A-Class, 1993 Mercedes-Benz E 36 AMG Estate Custom ve 1971 Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG bu pakette. Dört araç da her piste ve her yarış tarzına hazır. Mercedes-Benz Pack'i koleksiyonuna ekle, bitiş çizgisine es ve rakiplerini ez!