Bazılarınız onları sokaklarda görmüş olabilir. Belki de genç oyuncular ilk kez karşılaşacaklar. Ancak gerçek efsanelerle yüz yüze gelmek için asla geç değildir. Yarış hayranları ve daha da önemlisi, 4 tekerlek üzerine inşa edilmiş güç ve kas başyapıtı arabalara hayran olanlar için Old but Gold Pack kaçmaz: 1994 Bugatti EB110 SS, efsanevi Lancia Delta HF Integrale, Lancia Stratos Group 5 ve Nissan Skyline GT-R R32.