Get a classic and take it to a whole new level of style and power. Here is the philosophy that drives the Hot Rods—street monsters with super-sized engines that literally can't fit in the car body! An excess of power ready to be unleashed on the track to whizz at full speed and leave everything behind you. Especially your opponents!