Zdobądź klasyczny pojazd i wznieś go na nowe wyżyny stylu i mocy. Oto filozofia, która przyświeca Hot Rods, czyli ulicznym bestiom o ogromnych silnikach, które dosłownie nie mieszczą się w nadwoziach! Dzięki nim uzyskasz nadwyżkę mocy. Wykorzystaj ją na torze, aby wystrzelić z pełną prędkością i zostawić wszystko za sobą, a zwłaszcza swoich przeciwników!