Przeciwieństwa faktycznie się przyciągają. Z jednej strony pojazd o eleganckiej, zgrabnej sylwetce i superaerodynamicznym profilu stworzony do przesuwania granic i pogrzebania nadziei przeciwników. Auto stworzone do wyścigów z niesamowitą prędkością. Z drugiej, potężna koncentracja mocy nie do powstrzymania, która poradzi sobie nawet w wymagających warunkach, jakie sprawiłyby trudności największym śmiałkom.