Zıt kutuplar birbirini çekermiş. Bir tarafta usta işi zarif çizgilere, sınırları ve rakiplerinin umutlarını yok sayacak aşırı aerodinamik profile sahip bir araç var. Pist ve saf hız için yaratılmış bir yarış arabası. Diğer tarafta durdurulamaz bir gücü kendinde toplayan, en korkusuzları bile sınayan pistlerin zorlu şartlarını kolayca aşmaya hazır bir araç.