Hotel - Lake DLC
Bu DLC, ilave bir tatil konumu sunar: pastoral bir göl ve onu çevreleyen orman. Bu huzur mekânı, doğayı ve muhteşem gezi parkurlarını seven tatilcilerin kalabileceği bir otel inşa etmek için ideal bir seçim\!