Hotel – VIP Pack
Ulepsz swój hotel do kategorii premium za pomocą pakietu VIP Pack, który zawiera: * Piękną fontannę do postawienia przy hotelu * Luksusowy i łatwy do dostosowania pojazd z napędem czterokołowym * Oszałamiający, luksusowy basen, który stanie się symbolem twojego sukcesu\!